Повернутися до новин

"COOPER AND HUNTER": стартував проект соціальної відповідальності "We save the Planet".

Восени 2019 року глобальний бренд кліматичної техніки "Cooper&Hunter" оголосив про початок реалізації довгострокового проекту "We save the Planet" (Ми рятуємо планету). Він охопить усі країни, де здійснюється продаж кліматичної техніки "Cooper&Hunter" (більше 45 країн), у тому числі Україну.

За визначенням, корпоративна соціальна відповідальність - це добровільний внесок бізнесу у соціальну, економічну та екологічну сферу, пов'язаний, безпосередньо, з основною діяльністю компанії. «Тому, - каже комерційний директор "Cooper&Hunter" в Україні, Сергій Козик, - компанією прийнято рішення про стратегічну і системну підтримку екологічних, спортивних та соціально значущих акцій».

Символікою проекту став логотип зі слоганом «We save the planet».

C&H Image
C&H Image
+1

У рамках реалізації даного проекту, найбільший виробник кліматичного обладнання "Cooper&Hunter" взяв на себе ряд зобов'язань, та анонсував проведення заходів, реалізація яких, у довгостроковій перспективі, буде сприяти поліпшенню екології, збереженню озонового шару, відновленню парків, скверів та інших зелених насаджень, зменшенню викидів шкідливих речовин, оздоровленню населення.

C&H Image
C&H Image
+1

Реалізація проекту передбачає наступні зобов'язання:

1
"Cooper & Hunter" зобов'язується дотримуватися, при виробництві кліматичного обладнання, найвищих стандартів якості, що забезпечують використання озонобезпечного фреону R32, потенціал глобального потепління якого знижений більш ніж на 65%, у порівнянні з попереднім поколінням фреону - R410. Дане зобов'язання поширюється на всі країни, у яких реалізується обладнання C&H, незалежно від сертифікаційних вимог кожної з країн, а також на всі лінійки обладнання: від преміум, до економ класу.
2
"Cooper&Hunter" зобов'язується використовувати, при виробництві кліматичного обладнання, технології, що забезпечують максимальну енергоефективність. Економити витрати електростанцій, завдяки новим інверторним технологіям, енергоефективність яких сягає значення А +++, та економія становить 40%. Це дозволить мінімізувати витрату енергії і, таким чином, боротися з нераціональним використанням природних ресурсів на планеті.
3
Проведення заходів з відновлення зелених насаджень, парків та скверів великих промислових міст. Розуміючи екологічні проблеми великих населених пунктів, компанія буде виділяти кошти і, взаємодіючи з місцевими організаціями та волонтерами, які захищають природу, організовувати акції із відновлення зелених зон, висадки дерев і реабілітації екодовкілля.
4
Інформування населення про технології, які покликані оберігати нашу планету. Проведення рекламних кампаній, створення освітніх програм, інформаційних приводів, що підвищують рівень обізнаності про соціальні та екологічні загрози.
5
6
Спонсорська підтримка різних видів спортивних заходів (районного, міського та національного рівня), яка стала вже традиційною. Заходів, що сприяють пропаганді здорового способу життя, популяризації спорту серед молоді, оздоровленню нації та поліпшенню якості життя кожної людини.

Інші новини

Відеоогляд з FN1! Бренд Cooper&Hunter - на арені Tondiraba, у Таліні, Естонія.
31 / Січ / 2020
Відеоогляд з FN1! Бренд Cooper&Hunter - на арені Tondiraba, у Таліні, Естонія. С&H став спонсором турніру з професійних бойових мистецьтв, який був проведений естонською організацією "Fight Network".
Cooper&Hunter вітає Молодіжну збірну України, яка здобула бронзові медалі чемпіонату.
19 / Груд / 2019
Cooper&Hunter вітає Молодіжну збірну України, яка здобула бронзові медалі чемпіонату. 18 грудня, відбулися заключні матчі молодіжного чемпіонату світу у київському Палаці спорту. Яскрава і видовищна фінальна гра приносить українській «молодіжці» третє місце. Україна – Естонія – 7:3 (2:2, 4:0, 1:1)